Skins Cosmetics
Skins Cosmetics won al verschillende prestigieuze prijzen zoals de Retailjaarprijs voor service en innovatie en de Amsterdamse onderneming van het jaar. Met hun 11 winkels en een webshop, timmert Skin Cosmetics goed aan de weg. Met welke visie is Skins Cosmetics groot geworden? Wat is hun passie? En waarom is merkbescherming belangrijk? Maak kennis met deze van origine Amsterdamse retailer!
De visie van Skins Cosmetics
Skins Cosmetics is een uniek concept in Nederland: parfum-, make-up- en huidverzorgingsmerken die in het buitenland al een iconische status hebben, maar in Nederland (nog) niet zo bekend zijn, worden exclusief door Skins Cosmetics verkocht. Niet alleen de merken, ook de winkelinrichting onderscheidt Skins van andere cosmeticawinkels. De prachtige winkels in de Runstraat (één van de 9 straatjes) en het Conservatorium Hotel zijn een begrip in Amsterdam en omstreken. Maar het draait ook vooral om passie voor het product en hoogwaardig, persoonlijk advies. Skins Cosmetics is overtuigd dat je een langetermijnrelatie met de klant moet opbouwen. Klanten worden dan ook aangespoord eerst producten uit te proberen om zo samen tot de juiste keuze te komen.
Merkbescherming helpt Skins Cosmetics groeien
Van de huisstijl tot aan de winkels, alles van Skins Cosmetics is van hoge kwaliteit en tot in de puntjes verzorgd. Dit imago moet natuurlijk beschermd worden, want alleen goede merkbescherming kan verwatering voorkomen. Samen met Skins Cosmetics heeft Onel trademarks de merkenportfolio opgebouwd en bewaakt Onel de merken zodat bezwaarlijke merken en handelsnamen direct van de markt kunnen worden gehaald. Zo kan Skins Cosmetics blijven groeien en haar weloverwogen gekozen concept behouden en behoeden tegen inbreukmakers.